مقالات

مرکز فروش لوله خرطومی نسوز در تهران کجاست؟

فروش لوله خرطومی نسوز در تهران

آتش سوزی یکی از بزرگترین خطراتی است که سرمایه جانی و مالی ما را تهدید می‌کند. تاسیسات و اتصالات برقی در این میان یکی از عوامل اصلی بروز و شروع آتش سوزی در ساختمان های مسکونی و تجاری هستند. در نتیجه محافظت از کابل ها و سیم های برق در برابر عواملی که منجر به آتش سوزی می‌شوند، از اهمیت زیادی برخوردار است. به همین دلیل، آمار فروش لوله خرطومی نسوز روز به روز بیشتر می‌شود. افراد زیادی برای افزایش ایمنی سیستم برق کشی خود از این لوله ها استفاده می کنند.

لوله خرطومی نسوز چیست

لوله خرطومی نسوز چیست

به طور کلی از لوله‌های متنوعی برای انتقال امن کابل و اتصالات برق استفاده می‌شود. لوله‌هایی که برای این کار استفاده می‌شوند به اصطلاح کاندوئیت نام دارند. وظیفه اصلی آنها جلوگیری از آسیب دیدن سیم و کابل های برق و تلفن است. همچنین پیشگیری از حوادثی مانند آتش سوزی، شوک الکتریکی و موارد مشابه است. کاندوئیت ها می‌توانند از جنس فلز و یا انواع پلاستیک مانند پی وی سی، پلی آمید، پلی اتیلن و غیره باشند. شما می‌توانید در مقاله انواع لوله های برق به طور کامل با تمام این لوله ها آشنا شوید و ویژگی های هر کدام را مطالعه کنید.

اما لوله خرطومی نسوز چیست؟ به لوله‌هایی گفته می‌شود که به دلیل شیار ها و برجستگی های موازی و پر تعدادی که روی سطح آنها وجود دارد، از انعطاف پذیری بالایی برخوردار هستند. به راحتی می‌توان آنها را در مسیر هایی که سرشار از موانعی مانند دیوار، نصب کرد. این لوله ها به راحتی خم می‌شوند. به همین دلیل به آنها خرطومی یا فلکسی بل به معنای انعطاف پذیر می گویند. معمولا از لوله‌های خرطومی در فضای داخلی خانه استفاده می‌شود. در نتیجه این که این لوله ها تا چه حد در برابر آتش سوزی و پخش کردن شعله های آتش مقاوم هستند فاکتور بسیار مهمی برای آنها به حساب می آید.

فروش لوله خرطومی نسوز

انواع لوله خرطومی نسوز

لوله‌های نسوز هم از جنس فلز و هم از جنس پلی آمید و PVC و UPVC در بازار موجود هستند. همانطور که می دانید فلزات در برابر آتش سوزی مقاوم هستند. از این جهت مناسب برای لوله کشی برق داخل ساختمان به حساب می روند. طی آزمایش هایی که روی لوله و اتصالات فلزی انجام شد، مشخص گردید، اگر لوله و اتصالات فلزی چهار ساعت در دمای ۱۹۰۳ درجه سانتی گراد قرار بگیرند، باز هم خاصیت نسوز بودن خود را حفظ می‌کنند. همچنین این لوله ها باعث پخش شدن شعله های آتش نمی‌شوند.

علاوه بر لوله های نسوز فلزی، آمار فروش لوله خرطومی نسوز پی وی سی و پلی آمید، با توجه به قیمت مناسب آن نشان از رضایت مشتریان از این لوله‌ها دارد. PVC و UPVC جزوی از فراورده های پلاستیک به حساب می‌آیند. اما از آن جایی که بیش از پنجاه درصد آنها از کلورین ساخته می‌شود به عنوان لوله‌هایی کاملا نسوز شناخته می‌شوند.

وقتی لوله خرطومی نسوز پی وی سی در معرض شعله‌های آتش قرار می گیرد، از خود گازی منتشر می کند. این امر باعث کاهش سرعت پخش شدن شعله‌های آتش در اطراف پی وی سی می‌شود. ضمنا این گاز بوی به شدت ناخوشایندی دارد، به نوعی یک علامت هشدار است. زیرا کمک می کند تا کوچکترین آتش سوزی در سریع ترین زمان ممکن شناسایی شود و قبل از گسترش شعله‌ها خاموش شود. شما می توانید با کلیک روی این لینک، لیست قیمت لوله پی وی سی را مشاهده نمایید.

انواع لوله خرطومی نسوز

مرکز خرید لوله خرطومی نسوز

برای خرید لوله خرطومی نسوز،‌ حتما به مراکز معتبر و شناخته شده مراجعه کنید. شاید مغازه‌ها و فروشگاه‌های متفرقه فروش لوله خرطومی نسوز را با قیمت کمتری انجام دهند. اما کیفیت محصولات آنها قابل اطمینان نیست. چه بسا در هنگام آتش سوزی باعث تشدید آتش نیز بشوند. بورس لوله و اتصالات تهران محل مناسبی برای خرید لوله خرطومی نسوز به حساب می رود. شما می‌توانید برای خرید این نوع لوله خرطومی به آن مراجعه کنید.

یک راهکار راحت تر و کم هزینه تر برای خرید و فروش این لوله، استفاده از فروشگاه‌های اینترنتی معتبر است. شرکت های معتبر اینترنتی به شما امکان می دهند تا بهترین برند لوله‌های نسوز را با مناسب ترین قیمت و فقط با چند کلیک خریداری نمایید. به عنوان مثال می‌توانید با استفاده از لینک خرید آنلاین لوله خرطومی پلی آمید که یکی از بهترین انواع لوله‌های خرطومی نسوز است، لوله ایده آل خود را به دست آورید. بنابراین در وقت و انرژی خود نیز صرفه جویی می کنید. فروشگاه های اینترنتی معتبر و رسمی، به شما امکان می دهند تا لوله خرطومی نسوز را در هر ابعاد، قطر و طولی سفارش دهید و در عرض چند روز در محل مورد نظر آن را تحویل بگیرید.

مرکز خرید لوله خرطومی نسوز